Sunday 13 August 2017

Hotforex Uttag Problem


HotForex recensioner Im på deras Micro konto (267432) trading commodities använder COT rapporter. Glad att ha live CBOT-data tillhandahålls gratis, medan andra tjänster kostar ett bra öre för det där. Det handlas som CFDs så att transaktionskostnaderna är lite billigare än med vanliga terminsmäklare, avgifter per kontrakt. Utförandet är ganska stabilt men ibland får jag lite glid i början av handelssessionen, jag tror på det på grund av instabil likviditet. När det gäller stöd skulle jag betygsätta dem vid 4. Ibland tar det lite mer tid för att deras diagramstöd ska svara (jag tror på att de är för upptagna) men när de är där går det exceptionellt professionellt. Fortfarande finns det nödsituationer som dyker upp i min handel och jag kräver efter deras snabbaste upplösning. Ett par ord av deras Execution desk. Det var avsiktliga kontroller av mig när jag satte mig ner för att uppskatta hur snabbt positionerna är stängda med det här alternativet. Väl, förfrågningar hanterades ordentligt, men marknaden var tyst, så jag skulle inte räkna det som plus. Havent har gjort några uttag ännu, bara deponerar genom Wire Transfer. Dess väldigt irriterande politik att insättnings - och uttagningsmetoder borde vara desamma som jag letar efter lösningar för andasskatter. Nästa gång kommer du att försöka på nätet betalningssystem för att optimera kapitalflödet Det är för tidigt att göra solida slutsatser, men det jag definitivt kan säga är att med min perfectionistiska natur finns det många saker att göra för Hotforex för att äntligen vinna mitt hjärta. Tags: HotForex recensionerWithdraw Options Legal: HotForex är ett registrerat varumärke för HF Markets (Europe) Ltd, ett cypriotiskt värdepappersföretag (CIF) under nummer HE 277582. Reglerade av Cyperns värdepappers - och börskommission (CySEC) under licensnummer 18312. HotForex är regleras av Europeiska unionens marknadsinstrument för finansiella instrument (MiFID). Webbplatsen hfeu drivs av HF Markets (Europe) Ltd. Riskvarning: Handelsvarvade produkter som Forex och CFD kan eventuellt inte vara lämpliga för alla investerare eftersom de har stor risk för din kapital. Se till att du fullt ut förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå innan du handlar och, om nödvändigt, söka självständig rådgivning. Läs hela riskinformationen. HotForex accepterar inte kunder från USA, Kanada, Belgien, Iran, Sudan, Syrien, Nordkorea och Japan. Upphovsrätt 2017 - All Rights Reserved Risk Warning: Handelsvarvade produkter som Forex och CFDs kanske inte är lämpliga för alla investerare eftersom de har stor risk för din kapital. Läs hela riskinformationen. Riskvarning: Kom ihåg Forex och CFDs är leveraged produkter och kan leda till förlust av allt investerat kapital. Tänk på vår Risk Disclosure. HotForex recensioner Röst din mening Läs HotForex nu. Publicerad torsdag 23 juli, 2015 Hej andra handlare Jag handlar med hotforex från 3 år. Jag trodde att ge mina recensioner igen, under min handel med hotforex, jag brukade ha problem med dem, varje mäklare har problem men bra med hotforex var att de brukade ta hand om sina kunder och alltid stega upp för att ta reda på det här problemet, men detta är inte fallet längre. Det verkar som att de har gjort mycket pengar och inte bryr sig om sina kunder längre. Min recension, observation och personlig erfarenhet är följande: 1: Låt mig börja med sina påståenden om att vara ECNStp-mäklare som de helt klart inte är. De är marknadsförare, en annan hink butik för att rippa dina pengar. Vad jag nyligen upptäckte att du inte kan lägga upp order en minut före nyheter, kommer en ECNSTP-mäklare aldrig att begränsa den. De ger dig verkliga marknadsförhållanden. För det andra kan du inte placera order mellan bud och fråga pris, vilket är ett exempel på marknadsförare inte STPECN. En marknadsförare vill aldrig att du ska lyckas, din framgång är deras förlust. Så beslut är ditt. ) 2: Jag har alltid problem med spill med dem, när du stänger din handel går en eller två pips emot dig. Ibland var det stora spill i pris, som de fixade det. Men även en eller två pips är tillräckligt för att minska din vinst eller öka din förlust. 3: På den ena sidan hotforex anspråk på så många priser från denna bransch men å andra sidan är de totalt misslyckade med att ge reella marknadsförhållanden till sina kunder. Deras aktiemarknad stänger 5 minuter före klockor ringer i USA. Så de är nigthmare för dagens handlare som jag. När jag frågade om det, sa de, de gör det för kunderna att skydda mot dåligt rykte. Detta är inte ett professionellt tillvägagångssätt eftersom det finns alla olika typer av kunder, daghandlare, långsiktig etc. På den här marknaden är det ens en sekund som är viktig när de stänger mat 5 minuter innan marknaden stänger i själva verket. 4: I förflutna upphävde de också mitt konto när jag försökte dra tillbaka pengar eftersom beloppet var stort och de använde smutsiga knep. Den mattan var löst men jag vet hur jag spenderade en vecka i full spänning. Så de är bra, så länge du förlorat pengar, men när du tjänar pengar, så kommer det att bli många problem. Var medveten om det. 5: De bryr sig inte om sina lojala kunder längre, det är mycket svårt att få tag på sina chefer eller direktörer som är beslutsfattare. Företagets undergång börjar när de börjar förlora sina kunder, idag förlorar de mig, jag gjorde handel med tusentals partier med dem och bara i provision gör de 350K plus. Men de bryr sig inte längre. 6: De behöver mycket pappersarbete när du lägger in pengar med nytt kort, jag har lagt in mycket stora summor med dem, men nyligen håller de mina pengar i timmar vid kritisk tid när jag behöver göra handel på grund av pappersarbete . De bryr sig inte om hur mycket pengar jag deponerade och fortfarande tvivlar på min trovärdighet. Det är löjligt. Jag skulle råda dig att inte öppna konto med dem eller handla med dem, bara om du vill förlora dina pengar. Jag ska stänga mitt konto och inte hålla någon relation med dem eftersom de visar sig vara en annan hink butik nu, som bara vill ta dina pengar. HotForex är ditt företagslicens och förordning Live Trading Analysis Nuvarande Priser Spridar Legal: HotForex är ett registrerat varumärke för HF Markets (Europe) Ltd, ett cypriotiskt investeringsföretag (CIF) under nummer HE 277582. Reglerade av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission (CySEC) under licensnummer 18312. HotForex regleras av Europeiska unionens marknader för finansiella instrument (MiFID). Webbplatsen hfeu drivs av HF Markets (Europe) Ltd. Riskvarning: Handelsvarvade produkter som Forex och CFD kan eventuellt inte vara lämpliga för alla investerare eftersom de har stor risk för din kapital. Se till att du fullt ut förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå innan du handlar och, om nödvändigt, söka självständig rådgivning. Läs hela riskinformationen. HotForex accepterar inte kunder från USA, Kanada, Belgien, Iran, Sudan, Syrien, Nordkorea och Japan. Upphovsrätt 2017 - All Rights Reserved Risk Warning: Handelsvarvade produkter som Forex och CFDs kanske inte är lämpliga för alla investerare eftersom de har stor risk för din kapital. Läs hela riskinformationen. Riskvarning: Kom ihåg Forex och CFDs är leveraged produkter och kan leda till förlust av allt investerat kapital. Tänk på vår riskinformation.

No comments:

Post a Comment