Friday 25 August 2017

Forex Filippinerna


Dedicated Trading Support på engelska och Tagalog. Vårt högutbildade, filippinsk utsedda personal är alltid redo att hjälpa dig med dina handelsbehov Om du har några frågor eller behöver ytterligare resurser, kan du kontakta oss via vårt gratisnummer vid 1800- 1110-1237 eller Live Chat till höger. Leverage Hävstångseffekt är ett dubbelkantat svärd och kan dramatiskt förstärka dina vinster. Det kan också lika dramatiskt öka dina förluster. Valutahandel med någon hävstångseffekt kanske inte är lämplig för alla investerare. Spridningarna som anges här är endast avsedda för referens och kan ändras när som helst utan förvarning. Var vänlig och hänvisa till FXCMs handelsplattform för de mest uppdaterade spreads. No Re-Quote Policy FXCM upprätthåller en nej-re-quote policy. Omständigheter existerar baserat på order Storlek, handelsmönster och marknadsförhållanden där individer kanske inte får exekvering till den begärda kursen. Ordererna exekveras till nästa tillgängliga kurs inom handelsparternas parametrar, med förbehåll för marknadsförhållandena. Skillnaden mellan den begärda kursen och det slutliga genomförandepriset kan vara mer eller Mindre fördelaktigt baserat på marknadsaktivitet och tillgänglig likviditet. Utan korrekt riskhantering kan denna höga hävstångsförmåga leda till stora förluster såväl som vinster. Högerriskinvestering Varning Handel utländsk valuta och eller kontrakter för skillnad på margin ger hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Möjligheten finns att du kan bibehålla en förlust som överstiger dina deponerade medel och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd att förlora Innan du bestämmer dig för att handla med de produkter som erbjuds av FXCM bör du noga överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och Erfarenhetsnivå Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel med marginaler. FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats kan inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd Från en separat finansiell rådgivare Vänligen klicka här för att läsa fullständig riskvarning. FXCM Markets är inte föremål för regelverket Rsight som styr andra FXCM-enheter, som inkluderar men är inte begränsat till Commodity Futures and Trading Commission, National Futures Association, Financial Conduct Authority och Australien Securities and Investment Commission FXCM Markets är inte avsedd att användas av invånare i USA, Kanada, Europeiska unionen, Japan, Hongkong eller Australien FXCM Markets har åtagit sig att behålla de högsta standarderna för etiskt beteende och professionalism samt en hög grad av förtroende och förtroende, vilka alla är pelare i FXCMs företagskultur. FXCM har tjänat Ett rykte för rättvisa, ärlighet och integritet, och anser att detta är vår mest värdefulla företagstillgång. Vi erkänner att vårt rykte hör till att våra anställda följs till de högsta standarderna för etiskt beteende och professionalism vid utövandet av sina uppgifter. Vår historia av prestationer skulle inte ha varit möjligt För mer information kontakta oss.55 Water Street, 5 0th Floor, New York, NY 10041 USA. Publicerad på måndag, 06 mars 2017 17 31 39 0800. Dear Traders, Observera de ändringar som ska göras i FXOpen MT4-servertid GMT-offset i MT4 FXOpen handelsplattform kommer att ställas in på GMT 3 söndag 12 mars 2017 Ändringen gäller alla typer av FXOpen konton live ECN, STP, Crypto, Micro demo ECN, STP PAMM konton Glöm inte att justera GMT offset in. Publicerad ons ons 01 mars 2017 20 41 15 0800.Om Forexmarknaden tar fart efter en slak period kring nyår och jul lanserar vi den 17: e turneringen av Forex Finals Forex Finals är en återkommande handelskonkurrens på levande konton. Tävlingen startar den 6 mars och löper till 31 mars Registrering är redan öppen Som vanligt kan du räkna generou. Publicerad den 16 februari 2017 19 56 58 0800. Kära kunder, Observera följande förändringar i handelstider för råvaror och index den 20 februari 2017 på grund av presidenter Dag i USA Valuta par normal handel hou Rs Commodities Guld - och silverhandel slutar klockan 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid XBRUSD US Brent normal trading hours XTIUSD US Crud. Publicerad den 9 februari 2017 22 23 50 0800.FXOpen erbjuder nybörjare handlare möjlighet att öva sina färdigheter genom att gå med i Forex Skolan Februari en ForexCup-handelskonkurrens på demokonton Forex School är en återkommande tävling och deltagande är gratis. Forex School Februari kommer att äga rum mellan 20 februari och 3 mars. Registreringen är redan öppen Vid t. Publicerad måndag, 23 jan 2017 22 05 00 0800. Den nya 16: e turneringen av Forex Finals börjar den 30 januari och fortsätter fram till den 24 februari. Forex Finals är en återkommande handelskonkurrens på live konton. Registreringen är redan öppen. I slutet av turnén bestämmer vi de fem största handlarna som kommer att dela Prisfond på 1 400 USD Vinnaren kommer att tilldelas a. Publicerad fredag ​​den 13 jan 2017 19 52 00 0800. Kära kunder, var vänlig notera följande förändringar i handels timmar för CFD och ind Ices den 16 januari 2017 på grund av Martin Luther King Day i USA 16 januari 2017 Valuta par normala handelstimmar Guld - och silverhandel slutar klockan 20 00 GMT 2 FXOpen Server Tid UK Brent Normal Handelstider US Råda och USA Natural. Posted by 7 april 2014.FXOpen Advantages. Narrow spridar från 0 pips på EUR USD. Attractive Forex bonusar på nya trading accounts. Minimum deposition för Forex micro accounts only 1. Minsta insättning för Forex standard konton endast 25.Minimum insättning för ECN STP konton Endast 1000.PAMM konton för professionella Filippinska handlare. WAP-gratis konton för muslimska islamiska konton. Fri obegränsad Forex demo konton available. Margin hävstång från 1 1 upp till 1 500. Bäst i handelsvärlden MetaTrader 4-plattformen. Och månatliga Forex trading tävlingar ForexCup Tournaments. Experienced och hjälpsamma live support i Philippines. Last veckan har varit bra Forex Trading inte så bra på lokala marknader och börsen men Men det är olika sto Ry Typ av praktiserat tålamod, inte bara i handel utan i allmänhet också. Se, förra veckan, hackades den här sidan och jag trodde det var ett bra tillfälle att testa tålamod som jag aldrig panikade och bara lugnade mig själv att allt är okej. Nu tittar tillbaka På det kände det ganska bra fredag ​​fick jag chansen att gå in i en handel som jag tyckte var en bra tid i GBPJPY och USDJPY och jag kommer att granska dem idag. Det är en bra köpmöjlighet Det verkar som trenden har slutat för GBPJPY Men var inte så säker Även om det inte är slutet på trenden är det fortfarande en liten risk att ta med stora belöningar. Vi borde förvänta oss att priset går upp till 50 fib entrancement. Om det inte bryter högt på torsdagen, Vi kan kalla den här handeln ogiltig Ändå är jag i den här handeln och riskbelöningsförhållandet är bra så jag klarar mig Weekly är på en downtrend och Monthly har just nått ett stöd Den här veckan kommer att vara avgörande för att sluta den här månadens pris. Verkar för mig att det redan ramlade rockbotten Så jag tar LON G-handel från och med nu Kom ihåg att använda stoppförluster så att du kan minska risken. Göra för 2011 25 000 nettoresultat i 1 månad. Jag ska höja stekarna Mitt mål från september 2011 till september 2012 kommer att vara att tjäna 25 000 vinst i 1 månad JA En miljon pesos en månad som jag tycker om att skjuta upp mot moonen Att bryta ner betyder att jag borde tjäna minst 833 per dag. Hur ska man nå målet? Studera mer om pengarhantering. Risk mer och var defensiv. Tänk alltid att jag kanske är fel I en given handel Göra mig att tänka defensivt snarare än offensiv med onödiga risker. Ta större risk för framgångsrika affärer och minska risken för felaktiga handläggningar. Tänk alltid på utträdet mer än posten. Lönestyrning, psykologi och exitstrategin. Mål för 2010 GJUT D 5000 vinst per månad i forex trading. Jag har redan ett handelsmål Men för att göra det officiellt ska jag skriva det på den här tidskriften så att jag kan komma tillbaka senare och se mina framsteg I år 2010 är mitt mål att nå 5000 per Månad i vinst i valutahandel. By slutet av 2010 borde jag tjäna minst 5000 per månad. Bryta ner det till dagar 5.000 20 250. Det är 250 per dag. Hur ska jag nå målet. Jag kommer vara tålmodig. Kontakta bara längre diagram Dagligen Vecko Jag har haft väldigt mycket Dålig erfarenhet av daghandel men har stor framgång med dagliga och veckovisa, så jag klarar mig dagligen och veckovis förrän tills jag är bekant med dagshandling på demokonto. Följ trenden. Följ mitt system. Kom ihåg mig själv för att avstå från överträning. Mitt yttersta mål är att tjäna min första miljon dollar med forex Men det kommer att ta ett tag jag vet Bara att hålla ett mer nåbart mål för nu baserat på min erfarenhet. UPDATE den 1 september 2011 har jag nått mitt mål om 5.000 vinst i En månad Det har varit en lång resa och jag var sen i ungefär ett år med att uppnå detta mål Men det har varit ett mycket bra äventyr och en hel del inlärningskurva Först trodde jag att det var omöjligt och nu kan jag gå vidare till större saker Större medel Större profit. AUD CAD Daglig Diagram. En textbok ljusstake s Attern såg på AUD CAD En perfekt möjlighet skulle vara att vänta på nästa ljus om det är ett tjurstearinljus då det är en giltig signal. Om inte, då kan dess falska alarm Risk takare komma in på det här paret nu på långsidan jag har aldrig sett en Stearinljus mönster så ljus som en dag som denna. Människor som är ny på valutahandel eller personer som strävar efter att handla på valutamarknaden bafflar alltid mig. Du känner till de typiska personerna som har 9 timmars jobb måndag till fredag ​​och tycker att de Kan själv behålla sig med sitt jobb och bli miljonär i Forex trading. Det finns inget fel med detta tänkande och många har börjat med detta Men att tänka djupare om du ska dela din tid med Forex trading och din dag Jobbet gör det inte bara en halv ansträngning för att börja med. Du är halvt om att göra ditt arbete och hälsa på din handel. Så du får ingenting alls. Jag säger inte att du borde sluta jobbet för att göra forex. Vad jag försöker Att införa nya valutahandlare är Öppet sinne och de verkliga förväntningarna i Forex trading Om du delar upp din tid, jonglering handel och arbete, kommer du att uppnå din självförsörjning i Forex trading mer än några tiotals år. Aldrig någonsin underskatta Forex och säga att jag kan göra den här delen Tid och kanske en dag kommer jag vara rik C mon man, du tävlar mot de mest konkurrenskraftiga handlare i världen som gör det här jobbet heltid med miljontals pengar beroende på dem Och att tro att du kommer att vara rik med halv rumpa Ansträngning är att försöka gå till månen med en cykel. Om du vill lyckas i Forex trading bör du vara konkurrenskraftig, ha fokus och aldrig underskatta marknaden. Du kan göra deltid arbeta deltid handel allt du vill, men ingenting Kommer ut någonting bra om att vara en wishy washy son till en pistol. EURUSD 8 timmars diagram. Det finns ett starkt motstånd på nära 1 3400 För tillfället kan det vara en bra tid att short. EURUSD 1D lång position. Detta är en uppdatering Från den långa positionen gjorde jag några dagar Sedan Handeln går nu på 120 pips vinst Villkoret är fortfarande giltigt så jag klarar mig med den långa positionen Det här är en experimentell handel och skickar detta endast för utbildningsändamål. Tanken bakom handeln är en kontrarisk position. En annan position jag gick in Med samma strategi förra veckan är detta. USDCHF 4h kort position. Strategin visar sig vara lönsam med 110 pips som redan gjorts i det här paret Naturligtvis behöver den lite mer polering men jag tror att det visar sig vara lovande Det är lättare att Implementera också så när jag börjar med automatiserad handel. Totalt har vi 230 pips ett mycket lovande experiment Och vi tjänar 2 av 2 affärer Det är 100 noggrannhet Naturligtvis är det för tidigt att berätta Men jag är väldigt exalterad med det här nya System Det är enkelt och lönsamt. Här är en uppdatering med min experimentella handel. EURUSD har just nu 2 positioner 1 har 321 pips och 2: a position har 221 pips Ser bra ut för min experimentella handelsstrategi Total vinst på 542 pips. Detta är uppdateringen från mitt inlägg igår Omkring 561 pips hittills för denna handel. Jag blev överraskad av nyheterna när det visades att USA: s regering kommer att stänga av. Detta kan vara en bra möjlighet om du är den typen av näringsidkare. Kan vi tjäna pengar med den här nyheterna. Svaret är att du inte handlar. Den här webbplatsen har skapats för det enda syftet att lära mig själv hur man handlar forex Genom att dokumentera det insåg jag att människor också har kunnat göra något ur det Och hjälpa dem att komma igång Under åren jag har handlat är det alltid en regel som jag alltid kommer ihåg när jag hör nyheter så här Följ din handelsplan. Din handelsplan har en avsikt Du skapade den planen Om en nyhet kommer ut och Du överger det, du återvänder till en värld av problem En del av handelskursen är disciplinen att säga nej, oavsett hur lockande nyheterna kan vara för dig att göra en vinst. Alltid kom ihåg att aldrig handla nyheten Om du är en sorts Näringsidkare som använder nyheterna, då är det bra mer makt Till dig Varför i helvete är du på min sida förresten. En hel del har hänt förra veckan Eftersom volatiliteten på marknaden ökar på grund av Eurozone-konferensen, har de flesta av mina affärer och stoppa förluster drabbats av förlust, jag mår bara att bryta Även just nu för förlusterna från förra veckan. Jag har också förberett mig för att investera i aktiemarknaden. Bara för att säkra den underliggande risken för valutahandling säger jag att investera och inte handla, för jag kommer bara in på aktiemarknaden endast på lång sikt Mål och kassaflöde Strategin för mig att investera i aktiemarknaden är för en mindre riskabel, långsiktig inkomstgenererande strategi. Samtidigt som min forexhandel kommer att vara min aggressiva sida. Sätt aldrig alla dina ägg i en korg som de säger. Någon som också investerar i Aktiemarknaden Vad är din favoritstockning? Stora barer är ganska fascinerande syn, speciellt om du rider på den. Och det kan också vara en fiskig man, jag tänker alltid på det med saltkorn och tror alltid att ingenting varar för evigt. , Den stora stapeln på EURUS D som bildades på 8 timmarschemat verkar vara en bluff och det kommer nu att gå ner. Postnavigering. Populära inlägg. Forex Mäklare XE Markets - Forex Broker Review XE Markets Trade not 73 kommentarer. Om Forex Filippinerna föddes när ett ungt företag Ägare 38 comments. My Forex Trading mål mål för 2011 25.000 nettovinst i 1 månad Jag kommer att ra 25 kommentarer. How to Trade Forex Välkommen till hur man handlar Forex Course På denna sida får du 19 kommentarer. Forex Trading Strategy Författaren är en Rebel och en total röv till auktoritet 15 kommentarer. Varför alla borde Trad Jag tar tid för forex trading som jag märker att jag har 13 kommentarer. Forex 101 Forex Basics - Så jag började äntligen göra ett inlägg om grunderna i f 13 commentsmunity for Traders II m skapa en gemenskap för handlare och investerare A c 12 kommentarer. Vad är dina mål i Fo 180 pips på AUD USD När folk frågar mig vad jag gör 11 kommentarer. QA Hur kommer man igång Jag idag är vilodag för mig och som Jag väntar på några timmar 11 kommentarer. Hur handlar Forex. Rec Ent Comments. Recent Posts. Forex och CFD s är leveraged produkter som har en hög risk för ditt kapital, och det är möjligt att förlora mer än din ursprungliga investering Levererad handel kanske inte är lämplig för alla investerare, så var vänlig försäkra dig Förstå riskerna och söka självständig rådgivning om det behövs.

No comments:

Post a Comment